کد خبر ۱۱۲۲۸۸ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۹
بعد از اقامه نماز جمعه این هفته؛

مردم قم در محکومیت اقدامات اخیر آشوبگران راهپیمایی می کنند

مردم قم در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر آشوبگران در کشور بعد از اقامه نماز جمعه این هفته راهپیمایی می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، مردم ولایتمدار شهر مقدس قم در پی اقدامات ساختارشکنانه اخیر عده‌ای آشوبگر در کشور به منظور محکومیت این اقدامات روز جمعه بعد از اقامه نماز جمعه، از میدان جانبازان به سمت بیت امام راحل در میدان معلم این شهر راهپیمایی خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز با صدور اطلاعیه ای از مردم قم برای حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت کرده که متن آن به شرح زیر است:

بار دیگر دست پلید استکبار و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی به صورت آشکارا در حوادث اخیر کشور نمایان گردیده و در پی فتنه انگیزی جدیدی علیه انقلاب و مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی هستند. غافل از اینکه این ملت، ملت امام حسین (ع) ملت حماسه ۹ دی و همان ملتی است که در تشییع سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز آن شکوه جاودانه تاریخ را خلق کرد.

در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی مردم قم در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه از میدان جانبازان به سمت میدان روح الله بیت امام راحل (ره) راهپیمایی خواهند کرد.

از عموم مردم بصیر و انقلابی قم دعوت بعمل می‌آید با شرکت در این راهپیمایی و حضور پر شور، مقتدرانه و دشمن شکن خود بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان بکشانند

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com