کد خبر ۱۱۲۳۱۹ انتشار : ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۳

آغاز بارش‌های پاییزی قم از آذرماه

کارشناس هواشناسی قم گفت: بر اساس نقشه‌های بلند مدت هواشناسی در مهر و آبان بارش چشمگیری نخواهیم داشت ولی امیدوار هستیم برای آذر و دی ماه بارش‌های خوبی را شاهد باشیم و بارش ها بیشتر از شرایط نرمال باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از ایسنا، محمدرضا قاضی، کارشناس هواشناسی قم عنوان کرد: برای امروز آسمانی صاف و در برخی ساعات وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

وی در رابطه با وضعیت جوی روز یکشنبه بیان کرد: برای فردا آسمان صاف تا کمی ابری است و در اواخر وقت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: برای روز دوشنبه کاهش ناگهانی چهار تا پنج درجه‌ای دما را شاهد هستیم اما این کاهش دمای پاییزی نیست و از روز بعد دما روند افزایشی پیدا می‌کند و به دمای فعلی می‌رسد.

کارشناس هواشناسی قم با بیان اینکه تا ۱۰ روز آینده کاهش دمای محسوسی نداریم، اضافه کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا دو هفته آینده بارشی را ر سطح استان شاهد نخواهیم بود.

وی اضافه کرد: بر اساس نقشه‌های بلند مدت هواشناسی در مهر و آبان بارش چشمگیری نخواهیم داشت ولی امیدوار هستیم برای ماه پایانی پاییز (آذر ماه) و دی ماه بارش‌های خوبی را شاهد باشیم و بارش ها بیشتر از شرایط نرمال باشد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com