کد خبر ۱۱۲۵۹۲ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۰
تولید حرم حضرت معصومه (س):

جامعه با تبعیت از ولی فقیه به پیشرفت می رسد

تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: جامعه تا به امروز با تبعیت از ولایت به پیشرفت رسیده و این مسیر همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت الله سیدمحمد سعیدی در همایش تجلیل از حافظان امنیت که در سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم برگزار شد، گفت: ولایت فقیه رشته اتصالی است که جامعه را به هم پیوند داده، نظم می‌دهد و هماهنگ نگه می‌دارد و جامعه تا به امروز با تبعیت از ولایت به پیشرفت رسیده و این مسیر همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: پیامبر (ص) فرمودند گوش دهید و اطاعت کنید از کسی که خدا به او ولایت داده و امور را به او سپرده است.

وی با بیان اینکه ما نسبت به کسی که خداوند او را برای مدیریت جامعه نصب کرده است دو وظیفه داریم گفت: باید به حرف‌های او گوش کنیم و در مرحله عمل آنچه را خواسته است اجرایی کنیم.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: دلیل اینکه باید از ولی امر اطاعت کنیم این است که این شخصیت رشته اتصالی است که جامعه را به هم پیوند داده، نظم می‌دهد و هماهنگ نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه ولی امر مانند نخ تسبیح که دانه‌های تسبیح را به هم متصل می‌کند بخش‌های مختلف جامعه را به هم پیوند می‌دهد، گفت: در قرآن آمده است که به ریسمان خدا چنگ بزنید و متفرق نشوید و ولایت همان ریسمان الهی است، بنابراین یکی از درس‌های مهمی که این روزها باید فرا بگیریم این است که تا زمانی که گوش به فرمان ولایت باشیم و از ولی فقیه فاصله نگیریم موفق خواهیم شد.

سعیدی با تأکید بر اینکه ما باید هم دشمن شناس باشیم و هم موضع گیری نسبت به تهاجم دشمن داشته باشیم، افزود: در انقلاب ما از اول تا به امروز در همه صحنه‌ها و حوادث مردم و مسئولان حامی ولایت فقیه و گوش به فرمان او بودند و در ادامه نیز مطیع امر ولی فقیه خواهند بود.

در این مراسم که به همت قرارگاه ۱۹ دی و با حضور آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد، از حافظان امنیت استان قم تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان و جمعی دیگر از فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

بزرگداشت مقام بسیجی طلبه شهید مهدی زاهدلویی و تجلیل از پدر وی از دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com