کد خبر ۱۱۳۴۹۶ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۸

ادامه طرح ترخیص خودروها با شرایط و تسهیلات ویژه در قم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی قم از ادامه طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با شرایط و تسهیلات ویژه در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامرضا صدفی گفت: طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با شرایط و تسهیلات ویژه در دستور کار است و این طرح تا اطلاع ثانوی در استان قم ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه جهت ترخیص خودروها بیان داشت: در این طرح هزینه پارکینگ جهت ترخیص خودرو، بر اساس مصوبه هیئت وزیران با تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه می‌شود که بسیار ناچیز است.

صدفی ادامه داد: برای بیمه خودرو و همچنین جریمه‌ها نیز شرایط اقساطی در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم گفت: شهروندان قمی می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن پلیس من، سایت راهور ۱۲۰ و یا مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ در سطح استان برای ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی از شهروندان قمی خواست تا از این فرصت برای ترخیص وسیله نقلیه خود استفاده کنند و در ادامه افزود: طرح مذکور مشمول خودروهایی که با دستور قضائی، انتظامی یا به دلیل تصادف توقیف شدند نمی‌باشد.

صدفی همچنین بیان داشت: بر اساس قانون تمامی وسایل نقلیه باید دارای بیمه باشند که با توجه به آمار بالای تصادفات موتور سواران در قم به آنان تاکید می‌شود که نسبت به انجام بیمه وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com