کد خبر ۱۱۳۵۰۶ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۵

قرارداد مترو قم به‌روز شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه قرارداد پروژه مترو به‌روزرسانی شد، گفت: در حال حاضر مجموعه مدیریت شهری در حال رایزنی برای خرید واگن از شرکتی که بتوانند تا پایان سال واگن‌ها را تحویل دهد، هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابراهیم معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه متروی قم، اظهار کرد: در حوزه متروی قم دو موضوع اصلی تأمین واگن و اصلاح قرارداد وجود داشت.

وی ادامه داد: پیگیری‌های انجام‌شده با محوریت مدیریت ارشد استان توانستیم قرارداد مترو را اصلاح و این قرارداد را به‌روز کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به تلاش های انجام گرفته برای تکمیل فاز اول مترو، مطرح کرد: در حال حاضر نیز این فاز بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در خصوص بحث تأمین واگن نیز عنوان کرد: در این راستا نیز چندین جلسه برگزارشده و در حال حاضر مجموعه مدیریت شهری در حال رایزنی برای خرید واگن از شرکتی که بتوانند تا پایان سال واگن‌ها را تحویل دهد، هستند.

معتمدی با اشاره به اینکه فازهای بعدی مترو نیز در حال بررسی هستند، خاطرنشان کرد: ادامه خط مترو توجیه‌پذیری و ظرفیت مسافر بهتری دارد که درنتیجه به دنبال آنیم که از ظرفیت بخش خصوصی نیز در این راستا استفاده کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از ایستگاه‌های خط ۲ متروی قم با قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان تلاقی دارد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com