کد خبر ۱۱۳۵۳۲ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۰
یک انتصاب شایسته در قم:

هنرمند نام‌آشنای قمی، مدیر حوزه هنری استان قم شد

سید مهدی حسینی به عنوان ریاست جدید حوزه هنری استان قم منصوب شد.

گزارشپایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی روز گذشته طی حکمی، سیدمهدی حسینی از هنرمندان نام‌آشنای قمی را با عنوان رییس جدید حوزه هنری استان قم معرفی و از زحمات و خدمات محمدعلی روزبهانی، رئیس پیشین حوزه هنری استان قم تقدیر و تشکر کرد.

دادمان در حکم آقای حسینی، قم را محل خیزش نسل‌های پیاپی بزرگ‌مردان فرهنگ و هنر معرفی کرده و در بخشی دیگر از متن خود آورده است: "خوشبختانه امروز قم را چشمه‌ی جوشان استعدادهای فکری و هنری تازه‌نفس و خوش‌آتیه‌ای می‌بینیم که بی‌تردید سرمایه‌ی فردای این مرز و بوم و انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود."

حسینی از شاگردان استاد مسعود نجابتی است و از اعضای انجمن خوشنویسان ایران است. وی همچنین در عرصه هنرهای تجسمی نیز فعالیت دارد و اعضای شاخص انجمن هنرهای تجسمی است.

آقای حسینی در کارنامه خود مدیریت هنری کنگره ملی شهدای استان قم، مسئولیت حوزه هنری استان فارس، مسئولیت اجرائی و دبیری شورای سیاست‌گذاری هیئت هنر و رسانه قم، مدیریت مدرسه هنر شیعی و مدیریت هنری ستاد راهیان نور کشور را داراست.

افزون بر این کسب رتبه نخست در دو دوره جشنواره ملی هنرهای آسمانی، رتبه نخست جشنواره سراسری طلیعه ظهور و رتبه نخست اولین سوگواره سراسری عکس و پوستر هیئت نیز از جمله افتخارات این هنرمند توانای قمی است.

هیئت تحریریه پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) ضمن استقبال از این انتصاب شایسته، مسئولیت جدید آقای حسینی را به وی تبریک گفته و از خداوند متعال آرزوی موفقیت و توفیقات روزن افزون وی را مسالت دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com