کد خبر ۱۱۳۶۶۰ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۸
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم:

۱۸ نفر از دانش آموزان یکی از هنرستان‌های قم دچار مسمومیت شدند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم از مسمومیت ۱۸ نفر از دانش آموزان یکی از هنرستان‌ های دخترانه و انتقال آنان به بیمارستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالله صادق خانی بعد از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تعداد ۱۸ نفر از دانش آموزان یکی از هنرستان‌های قم پیش از ظهر امروز دچار علائمی همانند بی حالی، ضعف و سرگیجه شده بودند که توسط عوامل اورژانس قم به بیمارستان ولیعصر (عج) انتقال یافتند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم بیان داشت: حال عمومی تمامی دانش آموزان مساعد گزارش شده و فقط دو نفر از دانش آموزان به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای همانند آسم که از قبل داشتند تحت مراقبت‌های بیشتر هستند.

وی عنوان داشت: بر اساس اعلام پزشکان علت اولیه این اتفاق مسمومیت دانش آموزان بوده که بررسی‌های تکمیلی در حال انجام است.

رئیس مرکز بهداشت استان قم نیز در این خصوص اظهار داشت: پس از آنکه موضوع بیماری تعدادی از دانش آموزان در یکی از مدارس قم به اورژانس قم اطلاع داده شد چند دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و تعداد ۱۸ نفر از دانش آموزان به بیمارستان منتقل شدند.

سیامک محبی عنوان داشت: علت اصلی این مسمومیت هنوز مشخص نشده و آزمایش‌های لازم در این زمینه صورت گرفته تا علت دقیق مشخص شود.

وی ابراز داشت: به غیر از دو نفری که بیماری زمینه‌ای داشتند سایر دانش آموزان وضعیت مساعدی دارند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com