کد خبر ۱۱۳۷۰۶ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۶
حجت‌الاسلام میرزا محمدی:

سکوت در برابر وقایع اخیر حرام است/ منبر با نام علی کریمی نجس می‌شود

استاد حوزه طی سخنانی در مسجد مقدس جمکران افزود: آن‌هایی که امروز سکوت کردند والله بالله تالله اگر در زمان سقیفه در مدینه حضور داشتند نیز سکوت می‌کردند و درب منزل خود را می‎بستند. امروز حضرت زهراء(س) در را باز کرده است و فرزند ایشان انقلابی را برپا کرد که این عزت را به ما داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد میرزامحمدی طی سخنانی که در مسجد مقدس جمکران ایراد شد؛ با اشاره به التهابات اخیر کشور، سکوت در برابر این وقایع را حرام دانست و در این خصوص اظهار داشت: اتفاقات اخیر حجت را بر همه تمام کرده است و آن‌هایی که صاحب تریبون هستند و دستی بر قلم دارند؛ حرام است که این روزها در برابر این فتنه سکوت پیشه کنند.

وی با انتقاد از سکوت برخی خواص در قبال وقایع اخیر کشور گفت: در این فتنه، آن‌هایی که به ما یاد دادند در اتاقی که عمامه هست، نباید پای‌مان را دراز کنیم؛ امروز خود ساکت شده‌اند و از حتی از نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی ما عقب مانده‌اند.

میرزامحمدی با بیان این که هدف دشمن از عمامه‌پراکنی و هدف قرار دادن امنیت کشور، ایجاد رعب و وحشت در دل مردم است، تصریح کرد: ما نان و نمک امام حسین(ع) را خورده‌ایم و ان‌شاءالله تا آخر هم سر سفره می‌مانیم و این هجمه‌ها چیزی نیست که بتواند ما را از میدان به در کند.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه با اغتشاشگران خاطرنشان کرد: امروز دیگر وقت سکوت نیست و مظلومیت رهبری و ایران روز به روز در حال نمایان شدن است؛ لذا بر همه کسانی که با مردم ارتباط دارند واجب است تا پایان مماشات با اغتشاشگران را از مسئولان امر مطالبه کنند.

میرزامحمدی با بیان این که تاریخ در حال تکرار شدن است، عنوان کرد: این حرام لقمه‌هایی که هرشب در آتش این فتنه می‌دمند؛ «مأمون صفت» هستند که همانند او زیر تابوت امام رضا(ع) را گرفتند و در عزای حضرت، لباس مشکی پوشیدند.

وی اضافه کرد: آن‌هایی که امروز سکوت کردند والله بالله تالله اگر در زمان سقیفه در مدینه حضور داشتند نیز سکوت می‌کردند و درب منزل خود را می‎بستند. امروز حضرت زهراء(س) در را باز کرده است و فرزند ایشان انقلابی را برپا کرد که این عزت را به ما داد.

میرزامحمدی خطاب به روضه‌خوانان و مداحانی که در قبال وقایع اخیر سکوت پیشه کرده‌اند، گفت: روضه بدون پذیرش ولایت، تخلیه احساسات است و شما جلودار ما نبودید و نیستند. ما به کوری چشم بدخواهان داخلی و خارجی زیر علم ولایت جلو می‌رویم و از پافشاری در مسیر حق کوتاه نخواهیم آمد.

 وی با بیان این که روضه‌خوان ساکت یا آب به آسیاب دشمن می‌ریزد و یا به دنبال فالور است، از علی کریمی به عنوان کسی نام برد منبر با اسم وی نجس می‌شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com