کد خبر ۱۱۳۷۰۹ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۵

افتتاح پردیس علم و فناوری کشاورزی استان قم

رئیس جهاد کشاورزی استان قم گفت: به مناسبت هفته پژوهش، شاهد افتتاح پردیس علم و فناوری کشاورزی استان قم خواهیم بود که مقدمات اصلی این امر فراهم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از ایسنا، محمدرضا حاجی‌رضا در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم برپا شده است، ضمن تبریک هفته پژوهش، اظهارکرد: حوزه کشاورزی یکی از بخش‌های موثر در استان قم است.

وی با بیان اینکه سیاست و برنامه سازمان جهاد کشاورزی در حوزه ارتقا و بهروری، دانش‌بنیانی است، مطرح کرد: سازمان جهاد کشاورزی در سال جاری تعدادی کار خاص و ویژه در دستور کار قرار داده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان قم ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشجویان استان و ... ازجمله این کارهای خاص و ویژه هستند.

وی از افتتاح مرکز رشد و فناوری جهاد کشاورزی استان قم یاد کرد و گفت: خوشبختانه درحال حاضر 16 هسته و شرکت فناور در این مرکز فعال شده‌اند.

حاجی‌رضا با اشاره به برنامه‌های جهاد کشاورزی در هفته پژوهش، عنوان کرد: به مناسبت این هفته، شاهد افتتاح پردیس علم و فناوری کشاورزی استان قم خواهیم بود که مقدمات اصلی این امر فراهم شده است.

وی نظام‌مند شدن شرکت‌هایی که باید در حوزه مرکز رشد فعالیت کنند را مدنظر قرار داد و افزود: برنامه بعدی سازمان جهاد کشاورزی استان قم در هفته پژوهش حضور در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان است.

رئیس جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه در این هفته به معرفی شرکت‌های برتر نیز خواهیم پرداخت، خاطرنشان کرد: همچنین زمینه‌سازی برای معرفی ظرفیت‌ها و تولیدات دانشی که این شرکت‌ها داشتند در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com