کد خبر ۱۱۴۸۸۲ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۴

برگزاری ۴۴ جشن در ۴۴ مسجد در قم به مناسبت دهه فجر

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم از برگزاری ۴۴ جشن دهه فجر در ۴۴ مسجد قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد طباطبایی‌نژاد درخصوص برنامه‌های دهه فجر، اظهار کرد: در این ایام ۴۴ جشن در ۴۴ مسجد مناطق مختلف شهری قم خواهیم داشت.

وی با اشاره به نورافشانی شب ۲۲ بهمن در مساجد و محلات، مطرح کرد: همچنین به مناسبت ایام دهه فجر آئین رونمایی از فیلم‌های مرتبط با این ایام نیز در خانه شهیدان زین الدین برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته پویش نصب پرچم را خواهیم داشت، عنوان کرد: تولید روزنامه دیواری من یار انقلابم، راه‌اندازی نمایشگاه انقلاب در نگارگذر صفائیه، اجرای سرود خیابانی، اجرای فیلم و ... از دیگر برنامه‌ها در این ایام است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فرزندان انقلاب در محلات، خاطرنشان کرد: همچنین از کتاب شهید کلهری که به تازگی نگارش و تنظیم آن به اتمام رسیده است در ایام دهه فجر رونمایی خواهد شد.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه تورهای روایت‌گری انقلاب نیز در این ایام برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همایش شهرداران مدارس نیز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم برگزار خواهد شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com