کد خبر ۱۱۴۸۸۶ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲

افتتاح ۵۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی استان قم در دهه فجر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های مختلف بااعتباری بالغ‌ بر ۵۵۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابراهیم معتمدی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در استان قم درحال رقم خوردن بوده که باید به گوش مردم برسد.
وی با اشاره به اینکه 5 هزار و 500 میلیارد تومان افتتاح پروژه عمرانی در ایام دهه فجر خواهیم داشت، مطرح کرد: 2 هزار و 900 میلیارد تومان آن توسط شهرداری و مابقی برای استان و شهرستان‌ها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه 1729 نفر اشتغال در بخش صنعت و زیربنایی با این پروژه‌ها ایجاد خواهد شد، عنوان کرد: شروع عملیات اجرایی مسکن ملی به‌صورت آپارتمانی و ویلایی در قم نیز در همین ایام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال مدیریت فضاسازی‌های شهری نیز هستیم، خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات مختلف، در نظر داریم بتوانیم از تمام ظرفیت‌های استان در این ایام استفاده کنیم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com