کد خبر ۱۱۵۰۶۴ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۲

علت مسمومیت 15 دانش آموز قمی در دست بررسی است

رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه علت مسمومیت دانش آموزان قمی در حال بررسی است، گفت: وضعیت عمومی دانش‌آموزان مسموم دبیرستان دخترانه قم عادی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، غلامرضا رضایی اظهار داشت: عصر امروز در پی تماس مسئولان دبیرستان دخترانه فاطمیه صفاشهر قم با اورژانس 115 قم، 15 دانش آموز با علایم تهوع استفراغ و سرگیجه به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قم افزود: با توجه به پیگیری های اداره کل آموزش و پرورش قم، در حال حاضر این دانش آموزان در دو مرکز درمانی تحت مراقبت درمانی قرار دارند و حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.

وی با بیان اینکه علت مسمومیت این دانش آموزان در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: مدیر کل آموزش و پرورش استان مدیریت ناحیه و جمعی از مسولین از ابتدای دریافت خبر در مدرسه و مراکز درمانی حضور یافته و از نزدیک پیگیر احوال دانش آموزان شده‌اند و علت این مسمومیت‌ در حال بررسی از طریق نهادهای ذیربط است.

در پی مسمومیت 15نفر از دانش آموزان دختر دبیرستان فاطمیه صفا شهر و انتقال آنان به دو مرکز درمانی فرقانی و امام رضا(ع) مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیریت آموزش و پروزش ناحیه 4 و تعدادی از مسولین آموزش و پرورش قم با دانش آموزان بستری در بیمارستان تحت مراقبت ملاقات کردند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com