کد خبر ۱۱۵۰۹۴ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۸

جشن انقلاب در 44 مسجد شهر قم برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم از تزیین مناطق هشت گانه قم به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با مشارکت عموم مردم و استفاده از ظرفیت 150 مسجد خبرداد و گفت: جشن‌های انقلاب با محوریت جهاد تببین در 44 مسجد منتخب شهر قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی کلانترزاده با اشاره به فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و تقارن این ایام با اعیاد مبارک ماه رجب، اظهار کرد: به دستور شهردار قم کمیته ویژه آذین‌بندی شهر قم تشکیل شده و فعالیت‌های مختلفی را دنبال کرده است.

وی اضافه کرد: فضاسازی شهر قم در خیابان‌ها، شوارع، میدان‌ها و محلات با نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و ریسه‌های الوان و نشان های نوری از جمله اقداماتی است که برای اجرا در سطح مناطق هشتگانه شهر قم مورد اهتمام این کمیته خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد: توجه به فضاسازی در محلات با محوریت مساجد و مشارکت اهالی هر محل از دیگر مواردی است که توسط معاونت خدمات شهری، مناطق هشتگانه و سازمان‌های فرهنگی هنری اجتماعی و زیباسازی شهر قم به آن پرداخته خواهد شد.

وی ادامه داد: تبلیغات شهری و نصب اِلمان‌های حجمی نیز از دیگر اقداماتی خواهد بود که توسط شهرداری قم و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهر قم به اکران خواهد رسید.

کلانترزاده گفت: شهرداری قم این اقدامات را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و با هدف پاسداشت ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به انجام خواهد رسانید.

وی تصریح کرد: با ارتباطات سازمان فرهنگی شهرداری قم در قالب برنامه محراب شهر 150 مسجد برای تزیین مناطق هشت گانه قم انتخاب شده‌اند و قرار است جشن انقلاب و ویژه برنامه‌های تببینی نیز در 44 مسجد منتخب دنبال شود.

کلانترزاده، رسانه‌ها را پل ارتباطی شهرداری با شهروندان خواند و عنوان کرد: سلسله جشن‌های شهرداری قم پنج‌شنبه هر هفته در مناطق مختلف شهری با حضور عموم مردم برگزار می‌شود که این جشن‌ها هم پلی مطلوب برای ارتباط با مردم است.

وی با بیان اینکه گام سوم از سلسله گام‌های افتتاح پروژه‌های شهرداری 12 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: این ویژه برنامه با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم چهارشنبه ساعت 15 در سالن همایش‌های شهرداری برگزار می‌شود و بعد از آن مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ذوالفقاری که مزین به نام نخستین شهید پاکبان شهرداری قم است، توسط مسئولان افتتاح خواهد شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com