کد خبر ۱۱۵۱۱۴ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۸

برگزیدگان چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن در قم اعلام شدند

نفرات برگزیده چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در قم معرفی و از آنان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه پیش از ظهر سه‌شنبه در سالن همایش‌های مجتمع امامزاده سید علی (ع) برگزار شد.

چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برای نخستین بار و به صورت مستقل به میزبانی استان قم از هفتم بهمن ماه برگزار شد و ۷۴ نفر از سراسر کشور در دو بخش خواهران و برادران و در سه رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رشته تفسیر بخش برادران پنج جایزه نخست به ترتیب به علی صدوقی از لرستان، مهدی ربیعی لاکمه سری از گیلان، علی اصغر رستمی درونکلا از مازندران، محمد عباسی از قم و احمد برزگر از تهران اهدا شد.

سید محمد مجتبی صفایی از بوشهر، علی سوخکی از فارس، غلامحسین فاتحی از چهارمحال و بختیاری، رحیم عنایت‌زاده از اصفهان و ابراهیم مسجدی نیز نفرات برگزیده رشته نهج البلاغه بودند.

جایزه نخست رشته صحیفه سجادیه نیز به مسعود غفاری فینی از اصفهان، سجاد حبیبی از قم، هاشم وحیدیان از خراسان رضوی، علیرضا جاوید از آذربایجان شرقی و مرتضی خرمی از مازندران اهدا شد.

در بخش خواهران و رشته تفسیر قرآن کریم، صبا صادقی از کرمانشاه، زهرا نصیریان از فارس، نسرین مهدوی از اصفهان، منصوره معینی از فارس و رضوان محمدی از اصفهان، توانستند رتبه‌های اول تا پنجم این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

مریم شکرانی کوشکی از اصفهان، فاطمه خالقی از خراسان رضوی، تقوا داوودی از تهران، ناهید شفیعی دستگردی از اصفهان و اطهره قاضی‌زاده احسایی از کرمان نیز در رشته نهج‌البلاغه موفق به اخذ رتبه برتر شدند.

اولیا خان بابایی از گیلان، هانیه فیروزآبادی از کرمانشاه، مریم رفیعی از اصفهان، هناء دشتی از ایلام و اعظم مددخانی از قم نیز نفرات برتر رشته صحیفه سجادیه بودند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com