کد خبر ۱۱۵۱۲۷ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۸

محرومیت زدایی رویکرد محوری طرح‌های سال آینده قم است

استاندار قم با اشاره به تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۲ با رویکرد رفع مشکلات مردم گفت: محرومیت زدایی رویکرد محوری طرح‌های سال آینده در قم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان قم افزود: در حوزه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی باید در مواردی که می‌تواند طرح‌های مختلف را اجرا کند، ورود پیدا کند.

استاندار قم با بیان اینکه استان قم از نظر وسعت سرزمینی جزو استان‌های آخر است، یادآور شد: تعداد پایین روستاهای استان در کنار وسعت سرزمینی موجب شده تا در شهر قم مشکلاتی داشته باشیم که در روستاها وجود نداشته باشد.

وی افزود: بضاعت‌های دستگاه‌های اجرایی محدودیت دارد و باید برنامه‌ریزی لازم برای استفاده از ظرفیت آحاد مردم در دستور کار قرار بگیرد.

شاهچراغی تاکید کرد: شرایط امروز نسبت به گذشته در بحث استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی بهتر شده است.

وی افزود: ضروری است بسیج سازندگی نشست‌هایی با دستگاه‌های مختلف را دنبال کند، و باید برنامه‌ریزی و جدول لازم در این خصوص تدوین تا این ظرفیت بیش‌تر مورد استفاده قرار بگیرد.

استاندار قم یکی از شاخص های مهم بسیج سازندگی را استفاده از ظرفیت‌های مردمی عنوان کرد و گفت: ما مکلفیم برای همه امور با همه مردم ارتباط داشته باشیم و با تبیین اقدام ها و اهداف مردم را با خود همراه کنیم.

وی افزود: قم در بسیاری از عرصه ها پیشتاز و برجسته است از جمله در بحث ظرفیت خیرین، این استان در سطح کشور کم‌نظیر است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com