کد خبر ۱۱۶۱۲۲ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۹
اختصاصی قم‌نا/

طرح بهسازی محور قم- قنوات پس از انتقادات فراوان عملیاتی شد

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم، از عملیاتی شدن طرح بهسازی محور قم- قنوات خبر داد. برخی مخاطبان بارها در تماس با قم‌نا، از پنجری، آسیب به جلوبندی خودرو و سایر به آسیب‌های این چنینی به دلیل وضعیت آسفالیت این مسیر گلایه کرده بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمد معارف‌وند رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم، از عملیاتی شدن طرح بهسازی محور قم- قنوات خبر داد.

وی با بیان این که طول مسیر اجرایی پروژه به صورت رفت و برگشت، بالغ بر 11 کیلومتر است، تصریح کرد: اجرای عملیات درزگیری، تراش آسفالت، لکه‌گیری، اجرای ماسه آسفالت رگلاژی، اجرای روکش آسفالت توپکا از مهمترین مشخصات فنی اجرایی این پروژه است.

معارف‌وند میزان اعتبار تخصیصی این پروژه مهم جاده‌ای را افزون بر 400 میلیارد ریال عنوان و در این باره خاطرنشان کرد: اعتبار این طرح از محل درآمدهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و اعتبارات وزارت نفت تامین شده است.

وجود موانع متعدد یک رانندگی ایمن در جاده قم-قنوات، انتقادات ساکنان این شهر را در پی داشت. برخی مخاطبان بارها در تماس با قم‌نا، از پنجری، آسیب به جلوبندی خودرو و سایر به آسیب‌های این چنینی به دلیل وضعیت آسفالیت این مسیر گلایه کرده بودند.

یکی از شهروندان اهل قنوات با بیان این که مسیر قم-قنوات به عنوان یکی از شاه‌راه‌های انرژی استان است، افزود: چندی پیش در ساعات بامدادی شب، به دلیل آسیب به لاسیتک خودروی خودرو شخصی‌ام، حدود ۴۵ دقیقه منتظر کمک بودم. آسفالت این مسیر، یکی از بهترین هدیه‌هایی است که مجموعه مدیریتی استان می‌توانست به اهالی قنوات و سایر افرادی که به صورت روزانه در این مسیر تردد دارند؛ بدهد.

شایان ذکر است بخش قنوات از قطب‌های کشاورزی، دامداری و منتهی به سایت ذخیره‌سازی گاز طبیعی سراجه استان بوده که از اهمیت خاصی در مبادلات اقتصاد محور این بخش دارند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com