کد خبر ۱۱۶۱۳۱ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۳۹
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد؛

ارائه خدمات امدادی هلال احمر قم با استقرار ۲۹ پست در طرح نوروزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از استقرار ۲۹ پست ثابت و سیار این جمعیت در قالب طرح ملی خدمات نوروزی در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا بهرامی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان قم از ۲۴ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده به مدت ۲۱ روز ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در طرح ملی خدمات نوروزی با شعار «تا بی نهایت همراهتان هستیم»، ۱۲ پست ثابت و سیار در حوزه امداد و نجات و ۱۷ پست ثابت و سیار در حوزه جوانان به مسافرین نوروزی خدمات امدادی ارائه می‌دهند.

بهرامی ادامه داد: این پست‌های ثابت و موقت در مناطقی از جمله عوارضی قم-تهران، عوارضی قم- کاشان، شهرهای کهک، جعفرآباد و دستجرد، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران راه اندازی می‌شود.

وی گفت: در این طرح به صورت روزانه ۸۸ نفر از امدادگران، نجاتگران و کارکنان معاونت امداد و نجات هلال احمر قم با ۲۴ دستگاه خودروی عملیاتی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه خودروی فرماندهی آماده خدمات رسانی به مسافران و زائران هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: برای برنامه‌های تحویل سال در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران ۴۰ نفر از امدادگران پوشش امدادی خواهند داد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com