کد خبر ۱۱۶۱۴۷ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۲

اجرای طرح کریمه اهل بیت در قم

اجرای طرح کریمه اهل بیت با هدف فعالیت‌های فرهنگی و ایجابی و گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر به منظور حفظ منظر عفیفانه شهر مقدس قم آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، جانشین سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان از آغاز اجرای طرح کریمه اهل بیت خبر داد و گفت: این طرح با هدف تمرکز بر روی فعالیت‌های فرهنگی و ایجابی و گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر پیش‌بینی و اجرا شده است.

سردار مهدی کبیری پور افزود: حفظ سیما و منظر عفیفانه شهر مقدس قم که از خواسته‌های عمومی شهروندان است در این طرح به صورت ایجابی و با انجام اقدامات فرهنگی و تبلیغی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح علاوه بر حضور نیرو‌های فراجا، سپاه، بسیج، دستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی، از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده می‌شود گفت: طرح کریمه اهل بیت در اماکن عمومی، اصناف و محل‌های پر تردد به صورت ویژه اجرا می‌شود.

سردار کبیری پور با بیان اینکه اجرای این طرح تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت افزود: در این طرح با افرادی که به صورت عامدانه و با شرارت برای مردم مشکلاتی را ایجاد می‌کنند به صورت سلبی برخورد می‌شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com