کد خبر ۱۱۶۳۵۱ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۱
استاندار قم:

موضوع مسکن ویلایی در استان باید تا دو هفته آینده تعیین تکلیف شود

استاندار قم با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های استان بحث مسکن است، بیان کرد: باید تا حدود دو هفته آینده مردم بدانند در چه مناطقی از استان زمین با قابلیت ساخت خانه ویلایی وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در نشستی با مدیران بخش عمرانی استان، پیرامون برنامه‌های استان برای تحقق شعار سال و پیگیری پروژه‌های سفر دوم رئیس جمهور به قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه در سال 1401 علی‌رغم تمام دشمنی‌ها و سختی‌ها، قدم‌های خوبی برای آبادانی روز افزون کشور و استان برداشته شد، گفت: آثار برخی از این حرکت‌ها را در سال گذشته دیدیم و نتایج برخی دیگر از اقدامات نیز در سال جدید و سال‌های پیش‌رو مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان می‌توانند از ظرفیت‌های ملی برای تقویت زیرساخت‌های قم استفاده کنند، خاطرنشان کرد: همچنین باید برنامه‌ریزی دقیقی برای حل مسائل و نیازهای ضروری قم انجام شود.

شاهچراغی با بیان اینکه جهت‌گیری‌ها در سال 1402 در حوزه عمرانی باید در راستای رشد تولید باشد، تصریح کرد: متاسفانه در شهر قم در حوزه مسائل خدماتی وضعیت در حد و اندازه قم نیست.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی در حوزه کمبود تخت‌های مسافرتی در قم داریم، یادآور شد: عقب‌ماندگی‌های بسیاری در قم وجود دارد که تمام آن‌ها قابل جبران و حل شدن است.

استاندار قم با بیان اینکه در سال 1402 باید رویه‌ها متفاوت باشد، ابراز کرد: باتوجه به حساسیت‌های موجود در سال 1402، هیچ‌گونه ایجاد نارضایتی برای مردم قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اولویت‌های استان بحث مسکن است، بیان کرد: موضوع مسکن ویلایی در قم نیز باید تا حدود دو هفته آینده تعیین تکلیف شود و مردم بدانند در چه مناطقی از استان زمین با قابلیت ساخت خانه ویلایی وجود دارد.

شاهچراغی با بیان اینکه در بحث اشتغال کارگاه‌های روستایی ارزش بسیاری دارند، اظهار داشت: باید در سال 1402 تمام مشکلات آب، برق و گاز روستاهای قم رفع شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com