کد خبر ۱۱۷۱۱۷ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۰
اختصاصی قم‌نا/

اصرار رییس دانشگاه ادیان و مذاهب قم بر عبور از خط قرمز نظام!

رییس دانشگاه ادیان و مذاهب قم اخیرا طی گفت‌وگویی ضمن دفاع از برخی سران فتنه، سعی کرده است تا وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 را عادی جلوه داده و از لزوم فراموشی آن سخن گفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، رییس دانشگاه ادیان و مذاهب قم اخیرا طی گفت‌وگویی ضمن دفاع از برخی سران فتنه، سعی کرده است تا وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 را عادی جلوه داده و از لزوم فراموشی آن سخن گفته است.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن نواب در بخشی از این گفت‌وگو، مدعی شده است که بعضی از اعضای شورای نگهبان نیز با وی هم‌نظر بوده و آنها نیز بر لزوم پایان استفاده از کلمه فتنه تاکید داشته‌اند.

اظهارات آقای نواب در حالی است که رهبرانقلاب بارها در فرمایشات خود، فتنه سال 88 را «کودتای رنگین» طراحی شده از سوی غرب، «طغیان علیه جمهوریت»، «گناه نابخشودنی»، «عبور از خط قرمز نظام» و ... عنوان کرده‌اند.

حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای همچنین از کسانی که می‌خواهند وقایع سال 88 را به باد فراموشی بسپارند، با تعبیر «انگیزه‌های خباثت‌آلود» یاد کرده و بر لزوم بازخوانی آنچه که در آن روزها در کشور اتفاق افتاده است، تاکید داشته‌اند.

حال باید از آقای رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم پرسید که با چه «انگیزه‌ای» پا را از آنچه که توسط رهبرانقلاب، خط قرمز نامیده است؛ فراتر گذاشته و به دنبال تطهیر و به فراموشی سپردن خیانت سران مدعی اصلاح‌طلبی است!

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com