کد خبر ۱۱۷۴۳۷ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۸

اجرای 28 عنوان برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در قم

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان قم گفت: ۲۸ عنوان برنامه ویژه گرامیداشت سالروز حماسه آزادی خرمشهر در سطح استان قم پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محسن موحدی مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های سوم خرداد و سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با سخنرانی یکی از فرماندهان، روز چهارشنبه سوم خرداد ساعت هشت صبح برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر توسط اداره کتابخانه‌های عمومی استان در روز سه شنبه دوم خرداد افزود: دیدار با خانواده معظم شهدای عملیات بیت‌المقدس در قالب ۲۰ تیم مشترک از سپاه، ارتش، فراجا، بنیاد شهید و ادارات استان روز پنجشنبه چهارم خرداد ساعت ۸ صبح پیش‌بینی شده است.

موحدی با اشاره به تجلیل از تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گفت: تولید و بازپخش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی توسط بسیج صدا و سیما، برگزاری یادواره‌های شهدا و آبروی محله توسط نواحی مقاومت بسیج، برپایی ایستگاه صلواتی توسط بسیج اصناف و تولید و اجرای سرود در میادین منتخب شهر توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم نیز در همین راستا پیش‌بینی شده است.

وی رژه موتوری بسیجیان ناحیه امام رضا(ع) و تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) در روز چهارشنبه سوم خرداد را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: فضاسازی و تبلیغات محیطی توسط شهرداری، بنیاد شهید و سپاه استان، حضور یکی از فرماندهان نیروهای مسلح برای سخنرانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه پنجم خرداد، شرکت نیروهای مسلح در نماز جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری توسط سازمان فرهنگی شهرداری نیز طی این هفته به اجرا در خواهد آمد.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان قم اجرای تئاتر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراسم نورافشانی در شب سوم خرداد را نیز از برنامه‌های ستاد گرامیداشت سالروز حماسه آزادی خرمشهر یاد کرد و گفت: پیاده‌روی خانوادگی به همت سازمان فرهنگی شهرداری، کوهپیمایی بسیج پیشکسوتان نیز به همین مناسبت برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: عطرافشانی مزار شهدای عملیات بیت المقدس توسط سپاه،ارتش فراجا، بنیاد شهید و ادارات استان نیز در روز چهارشنبه سوم خرداد ساعت ۱۰ صبح انجام خواهد شد.

موحدی در ادامه گفت: برپایی نمایشگاه آسمان اقتدار با موضوع دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان راهیان پیشرفت و معرفی توانمندی‌ها و مقایسه گذشته و حال پیشرفت‌های نظامی نیز جزء برنامه‌های ستاد گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) در سال جاری است.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قم ادامه داد: برگزاری گردهمایی ملی قهرمانان خط‌شکن با هدف تجلیل از فرماندهان گردان ها و واحدهای رزمی دوران دفاع مقدس نیز روز چهارشنبه سوم خرداد در ستاد سازمان بسیج با حضور فرماندهی محترم کل سپاه نیز از برنامه‌های شاخص برنامه‌های امسال است.

موحدی همچنین از هماهنگی برای حضور رزمندگان حماسه فتح خرمشهر در ویژه برنامه‌های تلویزیونی، برپایی مراسم خاطره‌گویی و شب شعر، تشکیل قرارگاه رسانه برای جریان‌سازی و بازتاب خبری، شرکت نیروهای مسلح در آیین خطبه‌خوانی حرم حضرت معصومه(س) و تولید و انتشار محتوای متناسب با موضوع حماسه فتح خرمشهر و اجرای پویش «ما متحدیم» در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های امسال ستاد گرامیداشت سالروز حماسه آزادی خرمشهر در سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) استان قم برشمرد‌‌.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com