کد خبر ۱۱۷۴۴۲ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۵

۲ بانوی آلیش کار از قم در مسابقات قهرمانی ازبکستان درخشیدند

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت:۲ نفر از بانوان آلیش کار قمی عضو تیم ملی در مسابقات ازبکستان موفق به کسب ۲ مدال شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، سیده لیلا عنبری ابراز داشت: مسابقات کشتی آلیش قهرمانی آسیا در حالی در ازبکستان برگزار شد که دو تن از بانوان استان قم در تیم ملی حضور داشتند و مدال‌های نقره و برنز را کسب کردند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: ام‌البنین محسنی نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی آلیش بانوان ایران توانست به مدال نقره رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی آسیا سبک کلاسیک دست یابد.

وی ادامه داد: محسنی در دیدار نخست با نتیجه ۷ بر ۸ مغلوب حریف ازبکستانی شدو در دیدار دوم با نتیجه ۴ بر صفر نماینده ترکمنستان را مغلوب کرد و در دیدار سوم نیز با ضربه فنی حریف فیلیپینی را از پیش رو برداشت و برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف حریف خود رفت و نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

عنبری افزود: سحر غنی‌زاده آلیش‌کار اعزامی از استان قم در وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی آلیش بانوان ایران توانست به مدال برنز رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی آسیا سبک کلاسیک دست یابد.

وی ادامه داد: غنی‌زاده در دیدار اول با ضربه فنی حریف مغولستانی را مغلوب کرد و در دیدار دوم با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل نماینده قزاقستان به پیروزی رسید و در دیدار سوم در حالی که ۳ امتیاز از حریف ازبکستانی پیش بود سه اخطاره شد و دیدار را واگذار کرد و در دیدار بعدی مقابل حریف خود مغلوب شد و به مدال برنز رسید.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com