کد خبر ۱۱۷۴۴۳ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۵

تعیین تکلیف 31 هزار میلیارد تومان کالا توسط سازمان اموال تملیکی

قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: این سازمان در سال گذشته 31 هزار میلیارد تومان کالا را تعیین تکلیف نموده و در خصوص اعاده کالاها 1025 درصد رشد را نسبت به سال 1400 شاهد بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، صاحب حجتی قائم مقام و عضوهیات مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در مراسم افتتاحیه مجموعه انبارهای مکانیزه سازمان اموال تملیکی در مبارک آباد قم ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین استانی بابت ساخت این مجموعه، اظهار کرد: انبارهاو فضاهای موجود در سازمان اموال تملیکی استان قم بسیار مناسب و قابل دفاع است.

وی در ادامه بیان داشت: آمارهای عملکرد سازمان اموال تملیکی کشور در سال گذشته پیشرفت قابل توجه و چشمگیری داشته و تلاش بر آن است این پیشرفت ها روز به روز ادامه دار باشد.

وی اظهار کرد: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کل کشور در سال گذشته 31 هزار میلیارد تومان کالا را تعیین تکلیف نموده و در خصوص اعاده کالاها 1025 درصد رشد را نسبت به سال 1400 شاهد بودیم. همچنین موضوع تعیین تکلیف بیش از 1000 خودرو مورد بررسی قرار گرفت که یک کار بسیار بزرگ در حوزه اموال تملیکی بود.

حجتی گفت: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه قاطع و بی رحمانه با کالاهای قاچاق و لوکس، اولین‌بار امحای خودرو های لوکس آمریکایی را داشتیم، هرچند این آمار پایین بود و نیاز به پیشرفت بیشتری دارد ولی همین موضوع خود یک تابوشکنی بی سابقه بود.

وی بیان داشت: سامانه یکپارچه اموال تملیکی که یکی از مهمترین سامانه های حوزه قاچاق کالا بود، با چند سال تعلل و تاخیر بالاخره در سال گذشته به مرحله بهره‌برداری رسید.

قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور بیان تصریح کرد: در حوزه‌های زیرساختی با پیشرفت بسیار چشمگیری مواجه بودیم و هم اکنون80 انبار و 144 سوله در کشور موجود است.

حجتی در پایان گفت: دغدغه این سازمان صیانت از اموال بیت‌المال و اموال مردم است که این مسئله برای ما مسئولیت‌ساز است .

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com