کد خبر ۱۱۷۴۴۵ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۹
مدیرکل امور اتباع استانداری قم:

بهره‌گیری از ظرفیت‌های اتباع برای رفع مشکلات آن‌ها در دستور کار است

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم گفت: بهره گیری از ظرفیت های خود اتباع به منظور رفع مشکلات مهاجرین در دستور کار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، علی‌اکبر زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم در آیین جشن و سرور به مناسبت دهه فرخنده کرامت و آغاز نخستین جشنواره هنرهای نمایشی کرامت مهاجرین که در خانه فرهنگ و هنر ملل برگزار شد، با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه‌آفرینی بزرگ‌مردان خاطرنشان کرد: باید حماسه و تلاش های ایثارگران که با جان‌فشانی و از خودگذشتگی آرامش و امنیت امروز ما را ضمانت کردند، پاس داشته باشیم.

وی با اشاره به حمایت دولت سیزدهم از مهاجرین و اصلاح ساختارهای مرتبط با اتباع ابراز امیدواری کرد ما به عنوان میزبان شما تمام تلاش خود برای رفع مشکلات و موانع مرتبط با مهاجرین کرده و خواهیم کرد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم با اشاره به جایگاه قم به عنوان ام‌القرای جهان اسلام که زیبنده به حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) است، تاکید کرد :  باید رعایت عفاف و حجاب در تمامی برنامه‌های مرتبط با مهاجرین سرلوحه قرار گیرد.

وی با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پرورش اسلامی  فرزندان و خانواده، گفت: بزرگان مهاجرین با حضور در برنامه‌های مرتبط با جوانان نسبت به تببین و فرهنگ‌سازی اسلامی بین فرزندان اقدام کنند.

زارعی در پایان با اشاره به حمایت‌های اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی از برنامه‌های فرهنگی هنری و ورزشی اتباع خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود اتباع به منظور رفع مشکلات مهاجرین در دستور کار است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com