کد خبر ۲۵۰۳۰ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲

همایش پیاده روی بانوان شهر دستجرد وبخش خلجستان

شهرداری دستجرد همزمان با ایام هفته گرامیداشت مقام زن و در طلیعه این ایام، پیاده روی بزرگ مادران شهدا با حضور 400 نفر از مادران و همسران شهدا و بانوان بسیجی و دانش آموزان شهر دستجرد برگزار شد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شهرداری دستجرد ،رئیس اداره ورزش وجوانان شهر دستجرد در این رابطه به خبرنگار ما گفت: در این مراسم که مسئولانی از ادارات استان قم، بخش خلجستان و شهر دستجرد نیز در آن حضور داشتند، شرکت کنندگان، پس از طی مسیر میدان شقایق تا بوستان نام  آوران، به مزار مطهر دو شهید گمنام شهر دستجرد در این محل، ادای احترام نموده و با قرائت زیارت عاشورا، با آنان در پیمودن راه پرافتخارشان تجدید پیمان نمودند.
در پایان همایش، با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و حاج حسینی بخشدار خلجستان، اعضای شورای شهر و ادارات و نهادهای شهر دستجرد و بخش خلجستان و نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، از تعدادی از مادران بزرگوار شهدا با اهداء هدایایی تجلیل شد.
لازم به ذکر است این همایش به همت تربیت بدنی شهر دستجرد و بخش خلجستان و با همکاری کمیسیون امور بانوان، معاونت نشر آثار و ارزش های مشارکت بانوان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار استان قم، بخشداری و سایر ادارات و نهادهای بخش خلجستان و شهر دستجرد برگزار شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com