کد خبر ۲۵۰۸۶ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان قم خبر داد

اجرای عملیات اصلاح مسیر و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای روستایی قم

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان قم گفت: در راستای تسهیل ترافیک و رفع نقاط حادثه خیز محورهای روستایی استان قم عملیات اصلاح و تعریض مسیر در قالب کوه‌بری، سنگبری و... در حال اجرا است.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، عباس فراهانی اظهار داشت: این پروژه که از دی ماه سال 93 آغاز شده است هم اینک در محورهای روستایی دهستان قاهان در بخش خلجستان قم با اجرای عملیات کوه‌بری و سنگبری توسط دستگاه‌های پیکور و بیل مکانیکی در جریان است.

وی محل تامین اعتبار این پروژه را در قالب طرح برکت از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم برشمرد و بیان کرد: عملیات ایمن سازی در قالب تعریض مسیر در محورهای روستایی وشنوه در محور امامزاده اسماعیل به طول یک کیلومتر، محور قاهان – نویس و محور روستای آغلک تا سه راهی چاهک در محور قاهان و همچنین بهسازی مسیر روستایی  فردو به اجرا گذاشته خواهد شد .

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان قم زمان آغاز این پروژه را دی ماه سال 93 اعلام و تصریح کرد: امید است با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان شهریور ماه سال جاری اجرای این طرح به پایان رسد.

فراهانی اضافه کرد: با توجه به اینکه عملیات تعریض مسیر نیاز به کوه‌بری و سنگبری دارد در بعضی از نقاط  باید از مواد منفجره استفاده شود که امیدواریم با همکاری اهالی روستاهای مسیر از بروز حوادث جلوگیری به عمل آید .

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com