کد خبر ۲۶۳۲۸ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۹

مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم معرفی شد

استاندار قم در مراسمی محمود زمانی قمی، مدیرعامل سابق منطقه اقتصادی ویژه سلفچگان، سید مهدی طباطبایی را بعنوان مدیرعامل جدید منطقه معرفی کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، در مراسمی با حضور استاندار قم سید مهدی طباطبایی بعنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان معرفی شد.

حجت الاسلام محمدصادق صالحی منش در این جلسه که اعضای مجمع منطقه اقتصادی سلفچگان نیز حضور داشتند با اشاره به نقش و اهمیت منطقه اقتصادی سلفچگان، اشتغال را از اهم وظایف و خواسته‌های مدیران اجرایی استان دانست و اظهارداشت: تعامل مناسب و کارساز مدیران این منطقه سبب افزایش ایجاد روحیه همدلی و همکاری مناسب و رشد و توسعه اقتصادی این منطقه و استان خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه منطقه اقتصادی سلفچگان با دارا بودن موقعیت استراتژیک خود می‌تواند نقش مهمی را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های اقتصادی کشور و استان قم ایفا کند، بر ضرورت تلاش در جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی منطقه تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاری در منطقه از توجیه اقتصادی بسیار بالایی برخوردار است.

در پایان این نشست استاندار قم با اهدای لوح تقدیر، ضمن قدردانی از زحمات محمود زمانی قمی، مدیرعامل سابق منطقه اقتصادی ویژه سلفچگان، سید مهدی طباطبایی را بعنوان مدیرعامل جدید منطقه معرفی کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com