کد خبر ۲۷۵۲۱ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸
با حضور مسئولان ؛

حوزه بسیج خواهران حضرت آمنه(س) در شهر جعفریه قم افتتاح شد

حوزه مقاومت بسیج حضرت آمنه(س) با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در شهر جعفریه قم افتتاح شد.

به گزارش قم نا به نقل از خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج حضرت آمنه(س) ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین در شهر جعفریه استان قم برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسینعلی دهقانی، امام جمعه جعفریه در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه میهانی خداوند گفت: از لحظه لحظه ی ماه مبارک رمضان استفاده کنید تا بتوانید واقعیت شب قدر را درک کنید.
رضا فقیهی، معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم نیز در این مراسم با بیان اینکه تشییع 175 شهید غواص و 100 شهید گمنام دوران دفاع مقدس روحیه جهاد و شهادت را در کشور زنده کرد، ابراز کرد: حضرت امام فرمودند "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" و سپاه هم چیزی جز شجره طیبه بسیج نیست.
وی افزود: کسی که امروزه دغدغه دین داشته باشد نمی تواند نسبت به بسیج بی تفاوت باشد.
گفتنی است در این مراسم محمد رضا موحد و حجت الاسلام قلی زاده فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)، ظهیری رئیس شورای قشر بسیج جامعه زنان کشور و مشاور امور بانوان استانداری قم، لیلا حیدری مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم، آزاد رئیس شورای آموزش و پرورش جعفریه و جمعی از شورای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) و اهالی این شهر حضور داشتند.
شایان ذکر است در پایان این مراسم پس از اعطای حکم، مسئولیت محدثه شاهمرادی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت آمنه(س) از سوی مسئولین، ساختمان حوزه افتتاح و مورده بهره برداری قرار گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com