کد خبر ۲۷۵۴۳ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۹

خاطرات ایثارگران شهر دستجرد جمع‌آوری می‌شود

اسناد و خاطرات ایثارگران شهر دستجرد از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همکاری اداره کل حفظ آثار قم و مسئولان دستجرد جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش قم نا ، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم 27 خرداد طی جلسه‌ای در شهرداری دستجرد افزود: معرفی نقش آفرینی قم و بخش های آن در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بخصوص کمک های مردمی به جبهه و ایثارگری رزمندگان خط شکن لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) و سایر نیروهای مسلح، گنجینه ارزشمندی است که حفظ آن و انتقال به نسل های آینده، ضرورتی اجتناب ناپذیر می نماید.

احمد حسینی با دعوت از مسئولان شهر دستجرد در جمع آوری خاطرات شفاهی و اسناد انقلاب و دفاع مقدس، ادامه داد: تهیه آلبوم عکس از پدران و مادران شهدا، تدوین کتاب جامع نقش شهر دستجرد در انقلاب و دفاع مقدس، معرفی شهید شاخص منطقه و تمهید مقدمات رونمایی از شناسنامه شهید از جمله اقدامات موثر در زمینه حفظ و نشر تاریخ انقلاب و دفاع مقدس و قدردانی از مقام شامخ شهدای خواهد بود و معرفی رابطی از مجموعه ایثارگران منطقه، یقینا به تسریع در تحقق آن می انجامد.

در این جلسه همچنین گزارشی از اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری دستجرد در زمینه تکریم شهدا و ترویج فرهنگ حماسه و ایثار ارائه شد.

منبع : ایکنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com