کد خبر ۲۸۵۶۲ انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۵
سرپرست استانداری قم مطرح کرد

تلاش برای جذب سرمایه‌‌گذاری خارجی در منطقه اقتصادی سلفچگان

سرپرست استانداری قم با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات با گروه 1+5 از آن به عنوان فرصتی برای جذب سرمایه گذاری خارجی یاد کرد و خواستار تلاش برای استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران خارجی در منطقه اقتصادی سلفچگان شد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم فریدون همتی امروز از بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید کرد.
سرپرست استانداری قم در این بازدید با اشاره به موقعیت استراتژیک قم و قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی 17 استان کشور اظهار کرد: استفاده از این ظرفیت ویژه باید مورد توجه ویژه مسئولان باشد.

وی با اشاره به اقدامات بسیار خوب صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، وجود 105 واحد صنعتی فعال در این شهرک را مورد توجه قرار داد و افزود: مدیران استان باید با همکاری مسئولان منطقه ویژه در راستای بهبود فضای اقتصادی استان تلاش کنند.

همتی جمع بندی مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 را در راستای افزایش سرمایه گذاری در ایران بسیار راهگشا دانست و تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ظرفیت استفاده از این موقعیت ویژه را دارد.

مشاور عالی وزیر کشور با تاکید بر ایجاد قدرت رقابت این منطقه با دیگر مناطق اقتصادی کشور، موقعیت قم را مزیتی برای افزایش سرمایه گذاری عنوان و خاطرنشان کرد: دسترسی به راه آهن و دیگر زیر ساخت‌ها این مسیر را تسهیل خواهد کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com