کد خبر ۲۹۰۰۹ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
سرپرست مدیریت راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم:

قطعه دوم محور سلفچگان ـ ساوه ایمن‌سازی می‌شود

سرپرست مدیریت راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم گفت: عملیات نصب بیش از 4.5 کیلومتر گاردریل (دو موج و سه موج) با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد ریال در قطعه دو محور سلفچگان ـ ساوه در استان قم در حال اجرا است.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم، داود طلوعی از اتمام عملیات احداث قطعه دوم محور سلفچگان ـ ساوه در استان قم خبر داد و اظهار کرد: برای ایمن‌سازی این قطعه، عملیات نصب بیش از 4.5 کیلومتر گاردریل در قالب دو موج و سه موج در حال اجرا بوده و از مهمترین آیتم‌های احداث قطعه دوم محور سلفچگان ـ ساوه، رفع نقاط حادثه‌خیز در تقاطع‌های جنداب و تاج خاتون است.
وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت قطعه دو این بزرگراه که احداث پل بزرگ راه آهن در آن واقع شده است عملیات نصب گاردریل از اهم اقدامات ایمن‌سازی محور بوده که هم اینک در حال اجرا است.

سرپرست مدیریت راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم در خصوص زمان بهره‌برداری از این محور بیان کرد: امید است در آینده نزدیک و پس از اتمام احداث قطعه یک و اتصال آن به قطعه دو شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

طلوعی در ادامه به هزینه اجرای نصب گاردریل در قطعه دوم اشاره کرد و افزود: هزینه نصب و اجرای گاردریل‌های دو موج و سه موج بالغ بر 6 میلیارد ریال است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com