کد خبر ۲۹۱۵۵ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴
استاندار قم مطرح کرد

روز خبرنگار فرصت ارزشمندی برای تبیین منزلت والای خبرنگاری

استاندار قم با صدور پیامی گفت: روز خبرنگار فرصت ارزشمندی برای تبیین ارزش و منزلت والای خبرنگاری و ارج نهادن به مقام شامخ تلاشگران سختکوش عرصه آگاهی و امید است.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، در پیام سیدمهدی صادقی آمده است: نامگذاری هفدهم مردادماه به عنوان روز خبرنگار، فرصت ارزشمندی برای تبیین ارزش و منزلت والای خبرنگاری و ارج نهادن به مقام شامخ تلاشگران سختکوش عرصه آگاهی و امید است.

روزی است که به بهانه آن باید فراتر از روزمرگی‌ها و بیش از پیش، به مرارت‌ها، سختی‌ها، حقانیت و جایگاه رفیع حرفه مقدس و شرافتمندانه خبرنگاری در جامعه اندیشیده و قدردان زحمات خادمان پرتلاش این عرصه باشیم.

در بخشی دیگر از این پیام تصریح شده است: روز خبرنگار یادآور خدمات و زحمات انسان‌های شریف و فرهیخته‌ای است که در کسوت خبرنگاری و به مدد قلم‌های پاک و توانای خود به عنوان وجدان بیدار جامعه، بیرق بیداری و آگاهی را به دست گرفته و موجبات تهذیب، تعالی، پیشرفت و توسعه جامعه بشری را فراهم می‌آورند.

در ادامه آمده است: روز پاسداشت خبرنگاران صادق، دلسوز و متعهدی است که با عشق و خلوص نیت و درک صحیح از جایگاه و قداست قلم مزین به سوگند حق تعالی در قرآن کریم و نیز آگاهی از اهمیت و حساسیت‌های رسالت خطیر و عظیم خبرنگاری، صادقانه گام در مسیر روشنگری، معرفت‌افزایی و بیان حقایق نهاده و در راه تحقق این رسالت سترگ و پیامبرگونه خویش، از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیستند.

در این پیام تصریح شده است: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه قلم و اندیشه، خاصه مجاهد شهید محمود صارمی که در راه انجام رسالت خویش، آموزگار مکتب فداکاری و آگاهی شد، جا دارد فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران و اصحاب پرتلاش رسانه و همه کسانی که به نوعی در امر اطلاع‌رسانی و انعکاس رویدادهای خبری استان قم سهیم هستند تبریک و تهنیت بگوییم؛ امیدواریم به فضل الهی و با یاری و کمک اهالی رسانه، شاهد پیشبرد شایسته اهداف و برنامه‌های دولت در استان قم و ایجاد فضایی پر نشاط و امید در این خطه باشیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com