کد خبر ۲۹۴۲۴ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴
مسئول آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی قم:

سه دوره آموزشی از فردا در حوزه علمیه خواهران جعفریه آغاز می‌شود

مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: سه دوره آموزشی ویژه طلاب خواهر حوزه علمیه و مبلغان جعفریه از فردا در این شهر آغاز می‌شود.

به گزارش قم نا ، عبدالعلی براتی اظهار کرد: این دوره آموزشی با شرکت ۵۰ نفر از طلاب حوزه علمیه جعفریه توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

وی در تشریح این دوره‌های آموزشی تاکید کرد: دوره آموزشی تربیت مربی نماز با عنوان مفتاح با همکاری مرکز تخصصی نماز اجرایی می‌شود.

وی دومین دوره آموزشی ویژه طلاب خواهر جعفریه را دوره تربیت مبلغ پیشگیری و مراقبت از اعتیاد ذکر کرد که با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برگزار می‌شود.

براتی، سومین کارگاه آموزشی طلاب جعفریه را مشاوره و مداخله در بحران بیان کرد و افزود: این دوره‌های آموزشی از فردا در حوزه علمیه خواهران جعفریه آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم پیش از این نیز دوره‌های مختلف آموزشی برای طلاب خواهر حوزه علمیه جعفریه برگزار کرده و علاوه بر آن، تعدادی از طلاب این حوزه در دوره آموزشی راهبر که ویژه طلاب برادر و خواهر برگزار شده، شرکت کردند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com