کد خبر ۲۹۵۳۹ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۸
به مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد

بازدید استاندار قم از بخش‌های سلفچگان و خلجستان

فرماندار قم گفت: استاندار ضمن بازدید از بخش‌های سلفچگان و خلجستان و دیدار با مردم، تعدادی از پروژه‌های انجام شده در این دو بخش را افتتاح می‌کند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی فرمانداری، رضا سیار در جلسه هفتگی فرماندار با بخشداران و معاونان فرمانداری ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت و همچنین گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت بر حضور گسترده مردم در برنامه‌های این ایام و همچنین هرچه باشکوهتر برگزاری این برنامه‌ها تاکید کرد.

وی با توجه به نزدیک شدن به هفته دولت و لزوم اطلاع‌رسانی خدمات دولت در یک سال گذشته در شهرستان قم و بخش‌های تابعه ضمن برنامه‌ریزی در این خصوص در سطح بخش‌ها و معرفی دستاوردهای دولت در بخش‌های مختلف خدماتی، عمرانی در روستاها گفت: بخشداری‌ها در یک سال گذشته ضمن هماهنگ کردن بخش‌های مختلف دولتی منشا خدمات فراوانی برای مردم بودند که باید در هفته دولت به اطلاع مردم رسیده شود و در کنار این موضوع با حضور بیشتر در جمع مردم از نظرات، پیشنهادات و مشکلات آنها از نزدیک مطلع شوید.

فرماندار قم از بازدید استاندار قم از بخش‌های تابعه در هفته دولت خبر داد و افزود: استاندار ضمن بازدید از بخش‌های سلفچگان و خلجستان و دیدار با مردم تعدادی از پروژه‌های انجام شده در این دو بخش را افتتاح می‌کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com