کد خبر ۲۹۷۶۹ انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۶
استاندار قم:

کمبود آب از اصلی‌ترین مشکلات بخش سلفچگان است

استاندار قم کمبود آب در بخش سلفچگان را یکی از مشکلات اصلی این منطقه دانست و گفت: با برنامه‌ریزی‌های که انجام می‌شود امیدواریم مشکل آب این بخش حل شود.

به گزارش قم نا ، سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش سلفچگان که در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و هفته دولت، اظهار کرد: همدلی و همزبانی ملت و دولت یک اصل اساسی است که نباید تنها در حد شعار و برای یک سال باشد.

وی خاطرنشان کرد: همدلی و همزبانی دولت و ملت سبب بهبود فعالیت‌ها و برنامه‌های دولت می‌شود که امیدواریم در این راستا مدیران با تعهد و راستگویی در انجام وظایفشان اعتماد و مشارکت عمومی را جلب کنند.

استاندار قم با اشاره به اینکه منطقه ویژه سلفچگان یکی از بخش‌های اقتصادی مهم کشور است، گفت: در این منطقه واحدهای تولیدی مهمی می‌توانند فعالیت کنند.

صادقی تصریح کرد: در هفته دولت 221 طرح عمرانی در قم افتتاح خواهد شد که این نشانه فعالیت گسترده مسئولان است و امیدواریم از این پس نیز با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استان، شاهد رسیدن به اهداف خود و آبادانی استان باشیم.

وی با اشاره به کمبود آب در بخش سلفچگان، گفت: کمبود آب در بخش سلفچگان یکی از اصلی‌ترین مشکلات این منطقه است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های گسترده این مشکل حل شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com