کد خبر ۳۰۳۵۳ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲
استاندار قم تاکید کرد

توجه اداره‌ کل آموزش و پرورش به سرویس مدارس روستایی

استاندار قم با بیان اینکه دانش‌آموزان روستایی قم از وضعیت معیشتی مناسبی برخوردار نیستند گفت: با توجه به مشکلاتی که اکنون برای دانش‌آموزان روستایی وجود دارد، سرویس مدارس روستایی باید مورد توجه اداره‌کل آموزش و پرورش قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید مهدی صادقی چهارشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه رسالت تربیت و آموزش فقط بر عهده اداره‌ کل آموزش و پرورش نیست مطرح کرد: مسئولان استانی باید در ایجاد بستری مناسب برای تربیت دانش‌آموزان قمی مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه استان قم اکنون توانسته به رتبه‌های مختلف علمی در عرصه‌های مختلف برسد عنوان کرد: تقویت بسترهای آموزشی اداره‌ کل آموزش و پرورش، سبب ارتقاء جایگاه علمی استان قم می‌شود.

استاندار قم استفاده از ظرفیت خیرین را راهکاری برای توسعه فضاهای آموزشی استان دانست و تصریح کرد: تاکنون این افراد در بخش‌های مختلف از جمله آموزش و درمان برای شهروندان قمی گام‌های مناسبی برداشته‌اند و امیدواریم این حرکت‌ها استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان روستایی قم از وضعیت معیشتی مناسبی برخوردار نیستند ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که اکنون برای دانش‌آموزان روستایی وجود دارد، سرویس مدارس روستایی باید مورد توجه اداره‌ کل آموزش و پرورش قرار گیرد.

صادقی از وضعیت سرویس‌های مدارس در استان قم یاد و خاطرنشان کرد: برای حل مشکل ضمانت‌نامه شرکت‌های خصوصی سرویس مدارس، می‌توان از ضمانت سازمان تاکسیرانی شهرداری قم استفاده کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com