کد خبر ۳۰۶۸۸ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره):

استفاده نادرست از فضاهای مجازی خانواده‌ها را تهدید می‌کند‌

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: امروز متاسفانه در جامعه ایرانی به‌واسطه وجود اینترنت و فضاهای مجازی و استفاده نادرست از آن بسیاری از حدّ و حدود‌ها از بین رفته و یا کمرنگ شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله محمد‌تقی مصباح‌یزدی در آئین آغاز سال تحصیلی مرکز آموزش‌های مجازی و نیمه‌حضوری این موسسه ضمن هشدار تلاش بی‌امان دشمن برای نفوذ در متن جامعه، اظهار داشت: متاسفانه اگر امروز جامعه ایران را نسبت به 30 سال گذشته بسنجیم، متوجه خواهیم شد که بسیاری از آموزه‌های اصیل انقلاب و اسلام کمرنگ شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: امروز متاسفانه جامعه ایرانی به واسطه وجود اینترنت و فضاهای مجازی و استفاده نادرست از آن بسیاری از حدّ و حدود‌ها را از بین برده یا کمرنگ کرده است در حالی که پیش از ورود اینترنت و تحولات در عرصه مجازی جامعه و به ویژه خانواده‌ها با چنین مشکلات عدیده‌ای دست به گریبان نبوده‌اند.

آیت‌الله مصباح یزدی خطاب به همه دلسوزان نظام و انقلاب گفت: امروز باید همه دست به دست یکدیگر دهند علاوه بر اینکه مقابل راه نفوذ استکبار را ببندند نسبت به توسعه و پیشرفت مشکلات فرهنگی نقش پیشگیری و حتی معالجه‌گر را داشته باشند.

استاد اخلاق حوزه علمیه قم ادامه داد: ایمان و توکل بخدا مهم‌ترین پشتوانه معنوی جامعه اسلامی ما است می‌توان با توکل به خداوند و وحدت ملی جلوی هر‌گونه نفوذ دشمن را گرفت و نسبت به احیای ارزش‌های اسلام و انقلاب تلاش کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com