کد خبر ۳۱۰۹۴ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۷
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد

ساماندهی خودرو‌های شخصی مسافر بر حمل و نقل روستایی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: خودروهای شخصی مسافربر حمل و نقل روستایی و شهرک‌های اقماری استان قم ساماندهی می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به طرح آغاز طرح ساماندهی خودرو‌های شخصی مسافر بر حمل و نقل روستایی اظهار کرد: به منظور واگذاری خودروهایی با تسهیلات مناسب برای سرویس حمل و نقل بین روستایی و شهرک‌های اقماری در سطح استان این طرح اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از برگزاری جلسه بررسی نحوه نوسازی و ساماندهی خطوط حمل و نقل روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: این جلسه که با حضور بخشداران استان و همچنین نمایندگان استانداری، فرمانداری، شهرداری و صندوق کارآفرین امید (مهر امام رضا (ع) ) در تاریخ هفتم مهر ماه سال جاری در محل سالن جلسات سازمان تاکسیرانی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد تا بخشداران پیرو تصمیمات اتخاذ شده قبلی در خصوص شرایط واگذاری خودرو تاکسی به مشمولان و ثبت نام کنندگان قبلی، نسبت به اطلاع رسانی به این رانندگان مبنی بر مراجعه به سازمان و استفاده از تسهیلات قرض الحسنه فراهم شده توسط صندوق مهر امام رضا (ع) اقدام کنند.

عزتی اضافه کرد: با این کار با استفاده از ظرفیت موجود خودروی تاکسی جدید نسبت به تبدیل به احسن ناوگان فرسوده خودروهای شخصی که در امر جابجایی مسافرین بین روستایی فعال هستند واگذار می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم با بیان اینکه اولویت با کسانی است که قبلا در بخشداری ثبت نام کرده‌اند اضافه کرد: اولویت پیش بینی شده برای اختصاص سهمیه تاکسی به منظور تبدیل به احسن خودروهای شخصی، ویژه ثبت نام کنندگان قبلی در بخشداری‌ها بوده و متقاضیان تا پایان مهر ماه فرصت دارند نسبت به این امر اقدام کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com