کد خبر ۳۱۹۹۳ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
مدیرکل محیط زیست قم:

30 واحد صنعتی آلاینده استان قم پلمب شد

مدیر‌کل محیط زیست قم گفت: تاکنون 400 اخطاریه برای رفع مشکلات واحدهای آلاینده استان قم صادر شده و 30 مورد از واحدهای مورد نظر دستگاه‌های اجرایی استان که حساسیت‌های خاصی را در قم ایجاد کرده بودند، پلمب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید رحمان دانیالی در جلسه رئیس سازمان محیط زیست با مسئولان قضایی و قضات استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط دولت در راستای رفع مشکلات محیط زیست کشور اظهار داشت: دولت یازدهم با واحدهای آلاینده دارای مشکلات زیست محیطی برخورد قاطعی می‌کند، بعضی از واحدهای صنعتی و کارخانه‌جات زندگی مردم را تهدید می‌کرد که به همین دلیل به آن‌ها اخطارهای لازم ارائه شده است.

مدیرکل محیط زیست قم افزود: برخورد نامناسب با برخی از واحدهای صنعتی استان قم سبب شد که از ورود کارشناسان محیط زیست قم به برخی از واحدهای آلاینده جلوگیری شود اما با توجه به حساسیت‌های مسئولان استانی اکنون این مشکل رفع شده است.

دانیالی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط محیط زیست استان قم در راستای مقابله با واحدهای صنعتی آلوده بیان کرد: تاکنون 400 اخطاریه برای رفع مشکلات واحدهای آلاینده استان قم صادر شده و 30 مورد از واحدهای مورد نظر دستگاه‌های اجرایی استان که حساسیت‌های خاصی را در قم ایجاد کرده بودند پلمب شده است.

وی با اشاره به همکاری‌های مردم قم در زمینه محیط زیست عنوان کرد: مردم شهر قم نسبت به مسئله محیط زیست نگاهی مناسبی دارند و در این زمینه به صورت داوطلبانه بیش از 400 پرنده را به اداره‌کل محیط زیست استان قم تحویل دادند.

مدیر کل محیط زیست قم با اشاره به فعالیت و اقدامات صورت گرفته توسط محیط بانان قمی تصریح کرد: 15 محیط بان در استان قم مشغول فعالیت هستند که با توجه مسئولان استانی این افراد از حمایت‌های ویژه برخوردار هستند.

مبنع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com