کد خبر ۳۲۴۷۰ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵
اسماعيل رستمی خبر داد:

حضور پر رنگ استان قم در برنامه های ملی هفته پژوهش و فناوری

اسماعيل رستمی معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري قم با اشاره به آغاز برنامه هاي ملي هفته پژوهش و فناوري از هفته سوم آذر ماه، حضور پر رنگ استان قم در اين برنامه ها را خواستار شد.

به گزارش خبر قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، اسماعيل رستمي معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري قم در دومين جلسه ستاد هفته پژوهش و فناوري استان قم بر ضرورت مشاركت فعال دستگاه ها، مراكز علمي و دانشگاهي و شركت هاي دانش بنيان در برگزاري برنامه هاي هفته پژوهش تاكيد كرد.

وي با اشاره به اين كه برنامه هاي استاني هفته پژوهش و فناوري، بر اساس ابلاغيه مركز يك هفته زودتر از برنامه هاي ملي و از 14 الي 18 آذرماه در قم برگزار مي شود گفت: هماهنگي ها و برنامه ريزي هاي لازم براي اجراي شايسته و مطلوب اين رويداد در استان صورت گرفته است.

جانشين رئيس ستاد هفته پژوهش و فناوري استان قم با اشاره به تمهيدات اتخاذ شده در زمينه حضور استان قم در نمايشگاه ملي هفته پژوهش افزود: استان قم بايد حضور پر رنگي را در اين نمايشگاه داشته باشد.

معاون استاندار قم همچنين با اشاره به اهميت فرهنگ سازي موضوع پژوهش در جامعه، هفته پژوهش را بهترين فرصت براي اين مهم برشمرد و خواستار مشاركت فعال دستگاه ها و نهادها به ويژه شهرداري قم در امر فضاسازي و اطلاع رساني برنامه هاي استاني هفته پژوهش شد.

دكتر اخوان علوي رئيس پارك علم و فناوري استان قم نيز در اين جلسه با اشاره به آماده سازي مكان و انجام ثبت نام از متقاضيان شركت در نمايشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوري استان گفت: اين نمايشگاه از 16 الي 18 آذرماه در طبقه اول كتابخانه مركزي دانشگاه قم داير مي شود.

وي به زمان بازديد از اين نمايشگاه اشاره و تصريح كرد: نمايشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوري استان در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 8:30 الي 12 و 15:30 الي 19 پذيراي علاقمندان و بازديد كنندگان خواهد بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com