کد خبر ۳۳۲۲۳ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۸
در آستانه هفته سوم بازی‌ها

آتلیه‌طهران قم صدرنشین لیگ دسته یک فوتسال شد

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با کسب دومین پیروزی متوالی خود صدرنشین رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در حالی که بازی‌های هفته سوم از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور در راه است، فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم با برتری در یک دیدار معوقه موفق به گرفتن صدر جدول رده‌بندی بازی‌ها شدند.

شاگردان بهرام وفایی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دو هفته سپری شده از بازی‌های فصل جاری لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور دو دیدار خانگی در مقابل حریفان خود انجام داده‌اند و با استفاده صددرصدی از امتیازات بازی‌های خانگی اکنون صدرنشین بازی‌ها هستند.

نماینده فوتسال قم که امسال با عزمی راسخ با استفاده از کادر فنی و بازیکنان نخبه بومی فوتسال قم به دنبال کسب مجوز صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بوده در راه تحقق این هدف خود تاکنون عملکرد خوبی داشته است.

آتلیه‌طهران قم چنانچه همین روند را ادامه بدهد، برای نخستین‌بار فوتسال قم را در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال کشور صاحب دومین نماینده می‌کند و آنوقت است که شور و هیجان بیشتری نزد فوتسال‌دوستان قمی در لیگ برتر ایجاد می‌شود.

در هر حال باید مسئولان استان قم به ویژه اداره‌کل ورزش و جوانان و در کنار آن هیئت فوتبال، کمیته فوتسال و دیگر بخش‌های مرتبط قدردان حضور دلسوزانه بخش خصوصی نظیر رسول قلی‌زاده به عنوان مدیریت آتلیه‌طهران قم باشند و با حمایت از این تیم زمینه ایجاد میدان و بستری مناسب برای ارائه نبوغ و استعداد نخبه‌های فوتسال قم را بیش از پیش فراهم کنند.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بعد از اینکه در نخستین دیدار خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور توانست تیم مبل کریمی کرج را در دیداری خانگی با نتیجه دو بر یک شکست داده و به سه امتیاز بازی دست یابد، دومین پیروزی متوالی خود را نیز برابر تیم استقلال ماهشهر به دست آورد.

فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم در دیدار معوقه هفته نخست لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن شهدای بهزیستی قم به مصاف تیم استقلال ماهشهر رفتند و در پایان دیداری نزدیک، نفس‌گیر و حساس با تک گلی که در دقیقه بیست و پنجم بازی به دست آورد در نهایت با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با کسب دومین پیروزی متوالی خود هم‌اکنون با کسب 6 امتیاز بالاتر از هفت تیم دیگر حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگا‌ه‌های کشور صدرنشین جدول رده‌بندی محسوب می‌شود.

نکته جالب توجه این است که در این گروه تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه نیز حضور دارد، تیمی که با هدایت رضا کردی مربی مطرح فوتسال قم و حضور چند بازیکن شاخص فوتسال قم هم‌اکنون در کنار تیم ارزژن فارس با کسب چهار امتیاز بعد از تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در مکان‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com