کد خبر ۳۳۴۱۴ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۸
با غلبه بر آتلیه‌طهران و باشگاه آریا صورت گرفت

صدرنشینی تکواندوکاران دماگستر در لیگ جوانان باشگاه‌های قم

تکواندوکاران باشگاه آرتا دماگستر سام با کسب دو پیروزی متوالی برابر رقبای خود صدرنشین رقابت‌های لیگ تکواندو جوانان باشگاه‌های قم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، لیگ تکواندو رده سنی جوانان چهارمین لیگی است که امسال هیئت تکواندو استان قم بعد از آغاز رقابت‌های لیگ تکواندو خردسالان، نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های قم برنامه‌ریزی و برگزار می‌کند و در آن نخبه‌های تکواندو قم حضور دارند.

مسابقات لیگ تکواندو رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم با عنوان جام معصومیه توسط کمیته مسابقات هیئت تکواندو برنامه‌ریزی شده و در آن چهار تیم با ترکیبی از نخبه‌های تکواندو قم که سابقه حضور در میادین مختلف کشوری را دارند برای به دست آوردن عنوان قهرمانی پیکار می‌کنند.

تیم‌های تکواندو باشگاه آریا، مدرسه تکواندو سام، آتلیه‌طهران قم و شرکت آرتا دماگستر سام به شکل دوره‌ای مسابقات این فصل لیگ تکواندو جوانان باشگاه‌های قم را برگزار می‌کنند و رقابت آنها تا اسفند ماه برای تعیین قهرمان به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد.

در هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ تکواندو جوانان باشگاه‌های قم پیش از ظهر امروز دو مسابقه در خانه تکواندو برگزار شد و در نخستین دیدار تیم‌های باشگاه آریا و مدرسه تکواندو سام به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی حساسیت‌های زیادی داشت رقابت دو تیم برای کسب پیروزی بسیار نزدیک و نفس‌گیر بود تا اینکه تکواندوکاران باشگاه آریا با نتیجه نفس‌گیر 6 بر چهار به برتری رسیدند.

در دومین دیدار این هفته نیز مسابقه‌ای جذاب و تماشایی بین تیم‌های آتلیه‌طهران قم و شرکت آرتا دماگستر سام برگزار شد و در نهایت این تکواندوکاران تیم آرتا دماگستر سام بودند که با برتری هشت بر دو میدان را ترک کرده و به امتیازات کامل این دیدار دست یافتند.

دیدارهای هفته دوم از مسابقات فصل جدید لیگ تکواندو جوانان باشگاه‌های قم نیز با حساسیت بالایی به انجام رسید و در نخستین دیدار تیم‌های آتلیه‌طهران و مدرسه تکواندو سام رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و سرانجام این بازی با برتری پنج بر سه به سود آتلیه تمام شد.

تیم صدرنشین شرکت آرتا دماگستر سام نیز که گام نخست را با نتیجه‌ای بسیار خوب برداشته بود و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود در دومین دیدار به مصاف دیگر تیم برنده هفته نخست یعنی باشگاه آریا رفت و از این بازی سخت و دشوار با برتری 6 بر چهار خارج شد.

در بین برترین‌های هفته نخست لیگ تکواندو رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم عنوان بهترین داور به استاد مهدی توتونکار رسید در حالی که لقب فنی‌ترین تکواندوکار را محمد صفایی بازیکن افتخارآفرین تیم شرکت آرتا دماگستر سام به خود اختصاص داد.

همچنین عنوان بهترین سرمربی را استاد روح‌الله رضاپور سرمربی تیم شرکت آرتا دماگستر سام به خود اختصاص داد در حالی که رضاپور مربی تیم ملی تکواندو رده سنی نوجوانان کشورمان در مسابقات 2015 قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا به شمار می‌رود.

لقب بهترین سرپرست نیز به رسول قلی‌زاده از تیم آتلیه طهران تعلق گرفت و در رده‌بندی تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات تیم تکواندو شرکت آرتا دماگستر سام با کسب 6 امتیاز در صدر ایستاد، باشگاه آریا با کسب سه امتیاز در مکان دوم جای گرفت، آتلیه‌طهران قم با کسب سه امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد و تیم مدرسه تکواندو سام بدون امتیاز در مکان چهار جای گرفت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com