کد خبر ۳۴۶۲۶ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۴

استاندار: مردم با انتخاب کاندیداهای اصلح به بهبود وضعیت معیشت خود کمک کنند

استاندار قم گفت: مردم با انتخاب کاندیداهای اصلح به بهبود وضعیت معیشت و زندگی خود کمک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید محمد صادقی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری بخش جعفریه قم در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهر، با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات در تعیین سرنوشت آنها نقش مهمی دارد.


وی با اذعان به اینکه مردم بواسطه آگاهی و بصیرت خود در این انتخابات نیز همچون دیگر عرصه های گذشته انقلاب حضور چشمگیری خواهند داشت، افزود: روحانیت و ائمه جمعه به عنوان طلایه داران حرکت های انقلابی با تشویق مردم به شرکت در انتخابات نقش بسزایی در حضور حداکثری آنها در این عرصه دارند.


وی با اشاره به تاکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت همه جانبه و حداکثری مردم در انتخابات، تصریح کرد: باید با فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات به منویات معظم له جامه عمل بپوشانیم.


استاندار قم همچنین با اشاره به مساله کاهش بهای نفت، تصریح کرد: بدون شک این کاهش قیمت با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از درآمد دولت از طریق فروش نفت تامین می شود، در ابعاد مختلف بویژه اداره کشور تاثیراتی را به همراه دارد، ولی با حمایت های مردمی، دولت این مشکل را نیز مانند مشکلات دیگر برطرف خواهد کرد.


استاندار قم همچنین اجرای برجام را مرهون هنرمندی دستگاه دیپلماسی کشور و همچنین همراهی ها و حمایت های رهبر انقلاب و اقشار مختلف مردم، عنوان کرد، و افزود: رفع تحریم های شکننده و ظالمانه دشمن که مخاطرات زیادی را برای کشور ایجاد کرده بود، تنها در سایه اتحاد، وفاق و همدلی رقم خورد.


وی همچنین با تاکید بر نقش اجرای برجام دربهتر شدن وضعیت اقتصادی کشور ابراز امیدواری کرد: در آینده نه چندان دور تاثیر فضای باز ایجاد شده بواسطه این قضیه را در حوزه اقتصادی کشور شاهد خواهیم بود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی داشتن یک نگاه و رویکرد درون زا به مقوله اقتصاد و تولید را برای محقق شدن این مبحث ضروری عنوان کرد، و افزود: برای دست یافتن به چنین اقتصادی و همچنین رشد روز افزون تولید و صنعت ایجاد تغییر هم در نگرش و هم در عمل و رفتار ضروری است.


استاندار قم همچنین گفت: اگر ما بخواهیم در بحث اقتصاد مقاومتی به توفیقاتی دست پیدا کنیم، باید بر خلاف گذشته با پرهیز از هر گونه بخشی نگری در تصمیم گیری ها رویکرد خود را ملی و کشوری کنیم.


استاندار قم در سفر خود به بخش جعفریه با حضور در گلزار شهدای این بخش ضمن قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.


بخش جعفریه در 35 کیلومتری مرکز استان قم قرار دارد.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com