کد خبر ۳۵۶۵۸ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۹
مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم:

باخت صبا برابر دانش فریدون‌کنار را انتظار نداشتیم

مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: باختی که صبا در هفته یازدهم لیگ باشگاه‌های کشور برابر دانش فریدون‌کنار متحمل شد دور از انتظار ما بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، علی‌اصغر زرگر اظهار کرد: با توجه به رتبه دومی جدول رده‌بندی که در اختیار داشتیم به دنبال این بودیم که با شکست دادن تیم فوتسال دانش فریدون‌کنار موقعیت خود را برای صعود از این گروه بهتر کنیم اما اکنون شرایط فرق کرده است.

وی ادامه داد: بازیکنان ما و کادر فنی تلاش خود را برای اینکه بتوانیم در بازی با تیم دانش فریدون‌کنار به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم، کردند اما اشکالاتی داشتیم که باید برای بازی‌های بعد برطرف کنیم تا جواز صعود به مرحله بعدی بازی‌ها نصیب صبا شود.

مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم بیان کرد: تیم ما در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود از دور برگشت مرحله گروهی مصاف تیم‌های مدعی صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به مصاف دانش فریدون‌کنار رفت اما نتیجه را به حریف واگذار کرد.

وی یادآور شد: تیم ما بعد از اینکه به مصاف استعداد برتر مشهد رفت و این تیم را در خانه خودش با تساوی بدون گل متوقف کرد، به دنبال این بود که در مقابل تماشاگران فوتبال‌دوست قمی یک نتیجه خوب کسب کند اما در این بازی سه بر یک شکست خورد.

زرگر خاطرنشان کرد: دیدار صبای قم و دانش‌ فریدون‌کنار در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و تیم ما با هدف اجرای تاکتیک‌ها و اهداف مورد نظر کادر فنی خود برای کسب سه امتیاز به میدان آمد اما در روزی که اشتباهاتی در خط دفاعی داشتیم فرصت کسب سه امتیاز را از دست دادیم.

مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم بیان کرد: البته بازیکنان ما در این دیدار بازی خوبی ارائه کردند اما از فرصت‌های گلزنی خود خوب بهره نبردند، در حالی که حریف موقعیت‌هایی که روی دروازه ما ایجاد می‌شد را به راحتی به گل تبدیل کرد و در نهایت سه امتیاز حساس را از ما گرفت.

وی عنوان کرد: این بازی از هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌‌های کشور برگزار شد و تنها گل تیم ما را امیرحسین توکلیان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و با این باخت صبای قم از رتبه دوم به مکان چهارم جدول رده‌بندی رفت.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com