کد خبر ۳۵۶۹۶ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

استاندار قم:امیدواریم خدمات خوب و مردم‌پسندانه‌ای را در ایام نوروز ارائه دهیم

استاندار قم گفت: با تلاش شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی استان شرایط خوبی برای پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی فراهم شده و امیدواریم خدمات خوب و مردم‌پسندانه‌ای را در ایام نوروز ارائه دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید مهدی صادقی در مراسم افتتاح طرح مشترک فرماندهی انتظامی و جمعیت هلال احمر استان قم که ظهر امروز در محل عوارضی قم ـ تهران برگزار شد اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی استان شرایط خوبی برای پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی فراهم شده و امیدواریم خدمات خوب و مردم‌پسندانه‌ای را در ایام نوروز ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی، هلال احمر، میراث فرهنگی، شهرداری و تمام دستگاه‌هایی که در چرخه خدمات قرار می‌گیرند آمادگی کامل برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی دارند، بیان کرد: با مشاهده حضور فعال و پرنشاط نیروهای دستگاه‌های مختلف مطمئن هستم مسافرینی که وارد استان می‌شوند قطعا از همه خدمات مورد نیاز بهره‌برداری خواهند کرد.

استاندار قم با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود همچون سال‌های گذشته جمعیت میلیونی در ایام نوروز به شهر قم سفر کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم بهترین خدمات را در حد توان به مسافران و زائرانی که به شهر مقدس قم مشرف می‌شوند ارائه کرده و خشنودی و رضایت حضرت معصومه (س) را فراهم کنیم.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com