کد خبر ۳۶۷۳۴ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۷
جان باختن چهار تن در حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته استان قم

جان باختن چهار تن در حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته استان قم

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: براثر حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته در این استان چهار تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا حسنی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ساعت 2:20 بامداد امروز در حادثه برخورد دو خودرو سنگین(تریلی) در جاده قدیم قم – تهران، یکی از راننده ها، آقا 42 ساله جان خود را از دست داد.
وی اضافه کرد: یکی دیگر از راننده ها، آقا 50 ساله نیز به شدت مجروح شد.
وی به حادثه دیگری در ساعت 19:55 روز گذشته اشاره کرد و گفت: بر اثر تصادف خودرو نیسان با عابر پیاده در کمربندی 72 تن به سمت امامزاده جمال(ع)، آقا 35 ساله، قبل از رسیدن آمبولانس در دم فوت شد.
حسنی همچنین گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه اتوبوس که ساعت 15:29 روز گذشته در بلوار امام رضا(ع) نرسیده به پل جمهوری رخ داد، راکب موتور، آقا 35 ساله در دم فوت کرد و سرنشین آن نیز به شدت مجروح شد.
وی بیان کرد: همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو وانت، راکب موتور، آقا 54 ساله بر اثر شدت جراحات در محل حادثه درگذشت.
به گفته وی، این حادثه ساعت 10:16 روز گذشته در کمربندی امام علی(ع)، امامزاده شاه جمال به سمت تقاطع 72 تن بعد از بوستان جوان رخ داد.

* ارائه خدمات به دو هزار و 500 تن از زائران در نیمه شعبان
رئیس مرکز اورژانس 115 قم در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار کرد: مرکز اورژانس 115 قم ضمن برنامه ریزی ویژه و ارائه خدمات درمانی در مسجد مقدس جمکران نسبت به پوشش کامل خدماتی محورهای مواصلاتی، پارکینگ ها و همچنین حرم حضرت معصومه (س) در نیمه شعبان امسال اقدام کرد.
حسنی افزود: مرکز اورژانس 115 با بهره گیری از تمام ظرفیت خود به دو هزار و 500 تن از زائران و مشتاقان حضرت ولی عصر(عج) در نیمه شعبان خدمت رسانی کرد.
وی اضافه کرد: این مرکز در روزهای شنبه و یک شنبه هفته جاری، ضمن ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی و فوریتی به 593 بیمار و مصدوم حوادث ترافیکی، آنها را به مراکز درمانی قم منتقل کرد.
به گفته وی، این مرکز به بیش از یک هزار و 900 تن از بیماران و مصدومان نیز خدمات سرپایی ارائه کرد.
مرکز اورژانس قم در نیمه شعبان امسال با به کارگیری بیش از 300 نیروی انسانی متخصص، 57 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس و 38 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای، به زائران خدمات رسانی کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com