کد خبر ۳۶۸۰۶ انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۵
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان خبر داد

کشف 46 کیلوگرم تریاک در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف 46 کیلوگرم تریاک در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلام عباس بُلفکه، اظهار کرد: در پیگیری اطلاعاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی به قم منتقل کنند که موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع چهار اکیپ عملیاتی از این پلیس برای شناسایی خودروهای قاچاقچیان به محورهای مواصلاتی استان و نقطه‌های تعیین شده اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: سرانجام یک دستگاه کامیونت ایسوزو با بار تره‌بار و همچنین یک دستگاه سمند، به عنوان اسکورت خودرو مذکور شناسایی و این خودروها توسط مأموران متوقف شدند.

بلفکه گفت: در ادامه خودروهای مذکور برای بررسی به مقر انتظامی منتقل و با تلاش چند ساعته مأموران 46 کیلوگرم تریاک در قالب 67 بسته آب‌بندی شده که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، از کامیونت ایسوزو کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با بیان اینکه هفت نفر در این عملیات دستگیر شده اند،‌ افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com