کد خبر ۳۶۸۳۸ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۳
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مطرح کرد

خواب عمیق 12 مسافرکش شخصی در اتوبان قم - تهران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک سارق سابقه‌دار در اتوبان قم – تهران خبر داد و گفت: متهم با مسموم کردن رانندگان مسافرکش، اموال با ارزش آنها را سرقت می‌کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از رانندگان مسافرکش شخصی به روش مسمومیت و اعلام موضوع به پلیس آگاهی استان قم، دستگیری متهم در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: متهم فردی حدوداً 45 ساله با ظاهری موجه در خروجی تهران - قم سوار خودورهای شخصی شده و در میانه راه با طرح دوستی و دادن آبمیوه آغشته به مواد خواب‌آور آن‌ها را مسموم و اموال با ارزش ایشان را سرقت می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با به‌دست آوردن مشخصات ظاهری نامبرده بر اساس اظهارات مشترک مالباختگان و اعلام به واحدهای مستقر در این محور مواصلاتی سرانجام متهم شناسایی و دستگیر شد.

کرمی گفت: نامبرده که اهل یکی از استان‌های همجوار قم است پس از اقدام به سرقت از رانندگان، در حالت نیمه‌بیهوشی رمز کارت‌های بانکی آن‌ها را اخذ و با استفاده از دستگاه‌های ATM و یا خرید از مغازه‌ها حساب بانکی مالباختگان را خالی می‌کرد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به 12 فقره سرقت افزود: نامبرده از سارقان حرفه‌ای و دارای 13 فقره سابقه کیفری است که در سال‌های گذشته نیز به همین اتهام دستگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان و با قرار قانونی راهی زندان شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com