کد خبر ۳۷۰۷۱ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۵

انهدام باند سارقان خودرو در قم

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از انهدام باند سارقان خودرو در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سرهنگ"احمد کرمي"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو پرايد مدل پايين و همچنين محتويات و قطعات خودرو در هفته هاي اخير، موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهي استان قم قرار گرفت.

وي گفت: مأموران تحقيقات شان را با روئيت تصاوير آرشيو دوربين هاي مدار بسته آغاز و با تحقيق از شکات و مظنونين اعلامي از سوي آن ها و مطابقت شيوه و شگرد به کار رفته توسط متهمان، سرانجام يکي از سارقان سابقه دار را شناسايي و با تحت نظر قرار دادن وي، نامبرده را لحظه فروش يک خودرو مسروقه دستگير کردند.

به گفته وي متهم در پليس آگاهي استان با توجه به دلائل و شواهد موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و اذعان کرد با تشکيل باندي منسجم، در امر سرقت خودرو و قطعات فعاليت دارد.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود:در ادامه ضمن هماهنگي با مقام قضائي استان و با دستگيري مالخر خودروهاي مسروقه پنج همدست ديگر متهم نيز دستگير شدند.

وي اضافه کرد: اين افراد در تحقيقات به سرقت سه دستگاه موتورسيكلت،سه دستگاه خودرو،چهار فقره قطعات خودرو و يک فقره داخل خودرو جمعاً به 11 فقره سرقت اعتراف کردند.

 

سرهنگ کرمي گفت:نهايتاً متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي و با صدور قرار قانوني راهي زندان شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com