کد خبر ۳۷۲۰۴ انتشار : ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۷

انهدام باند توزيع مواد مخدر هروئين در قم و تهران

-رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از انهدام باند توزيع مواد مخدر در دو استان قم و تهران و کشف 16کيلو گرم هروئين در اين رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سرهنگ"غلام عباس بُلفکه" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:با پي گيري مأموران پليس مبارزه با موادمخدر استان قم مشخص شد فردي با همکاري دو تن از برادرانش قصد دارند مقادير قابل توجهي مواد مخدر هروئين را از يکي از قاچاقچيان در تهران تحويل و با يک دستگاه کاميون و يک دستگاه پژو 405 به قم منتقل کنند.

به گفته وي در ادامه ضمن هماهنگي با مقام قضائي استان سه اکيپ عملياتي در محور ورودي به استان مستقر که ابتدا پژو 405و سپس کاميون بنز را روئيت و با تعقيب نامحسوس در فرصتي مناسب خودروي پژو 405 را متوقف و دو نفر در اين رابطه دستگير شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: سپس مأموران کاميون بنز را در10کيلومتري پليس راه استان متوقف کرده و پس از دستگيري راننده و سرنشين 11 کيلوگرم هروئين در قالب 11بسته از خودرو مذکور کشف کردند.

سرهنگ بلفکه گفت: با انجام تحقيقات مشخص شد متهمان در يک ماهه گذشته طي چندين مرحله اقدام به حمل مواد مخدر و توزيع در قم کرده بودند که با هماهنگي هاي قضائي مخفيگاهشان مورد بازرسي قرار گرفت و حدود 84ميليون ريال وجه نقد کشف و همچنين يک نفر ديگر نيز دستگير شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم با اشاره به دستگيري توزيع کننده اصلي در تهران و کشف 5کيلوگرم هروئين از مخفيگاه وي ، گفت:نهايتاً هر 6متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com